http://uppc.ir/do.php?imgf=16145521658691.png

دخترای کوچه پایینی _ آموزش نویسندگی

داستان کوتاه داستان بلند رمان آموزش نویسندگی
دخترای کوچه پایینی  _ آموزش نویسندگی

داستان های عاشقانه عجیب ولی واقعی
داستان های وحشتناک حقیقی ماوراءطبیعه
داستان های کوتاه خنده دار شاد طنزنویس
داستان بلند، و رمان های مجازی رایگان
آموزش نویسندگی

آخرین نظرات
  • 4 December 22، 23:04 - DOWN ALEY Girls
    عالی

دخترای کوچه پایینی _ آموزش نویسندگی

داستان کوتاه داستان بلند رمان آموزش نویسندگی





معرفی کتاب

Monday, 1 June 2020، 02:36 AM
نشر چشمه و نشر ققنوس با شین براری  
خلاصه کتاب   مزرعه حیوانات Animal Farm  

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Animal farm) اثری از جورج اورول (George Orwell)  می باشد که با ترجمه ای از عباس زارعی توسط نشر آموت به چاپ رسیده است و با صدای آرمان سلطان زاده، توسط انتشارات آوانامه دانش گستر منتشر شده است.
 جورج اورول از نویسندگان معروف و به نام انگلیسی می باشد که در سال 1950 درگذشته است. او که از علاوه بر داستان نویسی به روزنامه نگاری و نقد ادبی نیز می پرداخته است دارای دو رمان بسیار معروف می باشد که یکی به نام مزرعه حیوانات و دیگری رمان 1984 می باشد. این دو کتاب در زمره پرفروش ترین کتاب های قرن بیستم قرار داشته است. کتاب قلعه حیوانات در زمان جنگ جهانی دوم نوشته شده و در سال 1945 میلادی در انگلستان منتشر شده است. داستان این رمان در یک مزرعه اتفاق می افتد و در رابطه با حیوانات اهلی مزرعه است که رییس مزرعه آقای جونز را در یک اقدام آرمان گرایانه و انقلابی از مزرعه بیرون می کنند تا خود اداره مزرعه را به عهده بگیرند. حیوانات با اتحاد هم توانستند موفق به این امر شوند در ابتدا روابط یکسان و خوبی بین حیوانات برقرار بود و توانستند روزگار خوبی را در کنار یکدیگر سپری کنند اما پس از گذشت مدتی چند خوک تصمیم گرفتند که بر دیگرحیوانات حکومت کنند و همان روال بهره کشی از حیوانات در مزرعه توسط خوکی به نام ناپلئون دوباره اجرا شد.
20/06/01

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی