http://uppc.ir/do.php?imgf=16145521658691.png

دخترای کوچه پایینی _ آموزش نویسندگی

داستان کوتاه داستان بلند رمان آموزش نویسندگی
دخترای کوچه پایینی  _ آموزش نویسندگی

داستان های عاشقانه عجیب ولی واقعی
داستان های وحشتناک حقیقی ماوراءطبیعه
داستان های کوتاه خنده دار شاد طنزنویس
داستان بلند، و رمان های مجازی رایگان
آموزش نویسندگی

آخرین نظرات
  • 4 December 22، 23:04 - DOWN ALEY Girls
    عالی

دخترای کوچه پایینی _ آموزش نویسندگی

داستان کوتاه داستان بلند رمان آموزش نویسندگی





رمان

Friday, 4 June 2021، 01:15 PM
شین براری 

      ,داستان از وبلاگ حذف گردید  ی بنابر دستور فتا ، نظارت بر محتوای تارنمای مجازی ، این مطلب حذف گردید ، مصداق محتوای مجرمانه   جمهوری اسلامی ایران ، تارنمای مجازی نظارت محتوای عرضه شده بنآبر دستور فتا این مطلب حذف گردید ، ج ا ا  فتا ، ۲۳۳۶۵۵۱۹ الف_/دال 
21/06/04
DOWN ALEY Girls

نظرات  (۱)

11 March 22 ، 00:08 ع . شکیبا
سلام بر شما
وجدانا من الان چند ثانیه است که وبلاگ شمار ا دیدم‌ . از نظرات وبلاگ دیگه
ولی متوجه شدم که مطلب شما قبلا حذف شده . به خون شهدا که براشون می نویسم من الان اومدم وبلاگ شما رو دیدم و تا الان نیومدم و ندیدم. 😯
حالا فردا این خانما میان میگن تقصیر من بوده و خدای نکرده شما از من دلگیر نباشید. اون هم نشناخته.
اونا خودشون چک‌میکنن .
من هم اگه مطلب بدی بنویسم بهم تذکر میدن .
خواستم پیشدستی کنم گردن من نندازید.
ان شاء الله تو امور خیر موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی